Planera mera!

Hej och hå, nu är det mycket på en och samma gång! Denna kvällen har i stort sett bestått av att ringa samtal och planera inför UF-mässan imån och på fredag. Att det kan vara så mycket att fixa med inför detta. Imorgon väntar en byggdag med smygpremiär på kvällen, skoj :) Det ska i vilket fall bli väldigt skönt att gå och lägga i sig i ett hyfsat mer städat rum nu. Jag hatar att ha en massa grejer liggande överallt i mitt rum. Det blir som en inre stress. Men ändå utsätter man sig för det alldeles för ofta. Konstigt! Måste bara tillägga en liten rekommendation; om ni har svängarna förbi fröken olsson, prova deras lyxmuffins med chokladkräm, maräng och hallon. Den är gaaalet god! :) Oj, vad jag bara babblar, Jag ska gå och lägga mig. Sov gott alla fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0