Gaaaalet gaalet galet!

Jag befinner mig just nu i ett lyckorus, och vet inte riktigt vad jag ska ta vägen! Aaaaaaaah! Saker är helt galet bra just nu! JAG TAR STUDENTEN IMORGON! Om exakt 14 timmar, 56 minuter och 12 sekunder infinner sig stora dagen D! Vet inte riktigt hur jag ska tackla glädjen jag känner just nu, vill bara hoppa, skrika och sjunga! Då vi inte planerat att gå och lägga oss imorgon, borde jag verkligen gå och lägga mig om en stund. För snart börjar champagnefrukosten och en otrolig dag! Mer än att jag är meeeegaexcited och har världens bästa pojkvän kan jag nog inte uttrycka mig just nu!
NU BÖRJAR FIRANDET! PAAAARTY :D
Take care people, Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0