Söndag och sista sportlovsdagen

Jag skulle sammanfatta min helg med dessa ord:
skidåkning, varm choklad, mackor, kusinmys, grymmegoda middagar, melodifestivalen, OS, massa snö, american pancakes, frukt, lång promenad med bästa vän, öppen brasa, te och allmänt mys!
Trots att det är galet mycket snö nu och riktigt kallt ute så tycker jag ändå att det är mysigt. Och något av det mysigaste måste nog ändå vara när man kommer in helt stelfrusen efter en lång promenad och sätter sig framför brasan med en kopp te och en bulle :)
Nu är det så att det är sista dagen det allra sista sportlovet för min del, vilket är liite sorgligt. Därför tänkte jag avsluta det på ett bra sätt med middag med familjen och en söndagsfilm kanske :) Ha en bra kväll darlings, puss!

Kommentarer
Postat av: k

tack för mys-promenaden my dear, välbehövlig <3

2010-02-21 @ 19:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0