Free fallin

Nu sitter jag här och torkar mitt här, nyduschad efter ett grymt bra träningspass. Det är tisdag, och det är lov, vilket är underbart! En liten update från de senaste dagarna; fredagen firades in lovet med buller och bång. Ännu en kul utekväll att lägga på minnet! Lördagen blev aningen lugnare med promenad, god middag och film. En rehabdag helt enkelt :) Söndagen innebar alla hjärtans dag, och jag tror inte att jag kunde få en bättre alla hjärtans dag då jag fick spendera den med de jag ville. En mysig morgon med pussar och långfrukost, en valentines lunch med min familj, en fika och till sist alla hjärtans dag mys med mina vänner. Tack för den dagen! Sen sprang tiden och det blev måndag, då det va dags för D-sign att inhandla material till vår kommande vårkollektion. Det bli nog bra!
Nu ska jag ta tag i min packning eftersom jag ska flytta över till pappa& co som jag inte träffat på över tre veckor. Jag kan gissa på att det blir reseberättelse och en semla kanske :)
Ha en fin dag godingar! PUSS

Kommentarer
Postat av: notre ami francais

långfrukost och pussar... AVIS!!! det är precis en sån alla hjärtans dag man vill ha.



det är du värd baby <3

2010-02-16 @ 20:29:50
Postat av: lur

hihi, ojojoj! mysigmysig beskriving av alla <3-dag du :) gooooosigt!!

2010-02-18 @ 19:29:54
Postat av: Lajni

Oliviaaa, du är grym! <3 lovelovelove

2010-02-19 @ 19:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0