Knock you down

Shoo!
Galet hur fort en vecka kan gå egentligen. En hel veckas lov är passerat, ett väldigt bra lov är att tillägga. Och det slog mig häromdagen att det faktiskt va det sista riktiga höstlovet med. Det känns faktiskt lite sorgligt. Aldrig mera höstlov liksom. Men veckan har iallafall varit härligt fullspäckad med både vänner, party, flytt och kusiner.
Så, idag körde skolan igång igen med lite blandade känslor. Motivationen att sätta sig och plugga finns ju inte riktigt där än. Men det är ju så det brukar börja efter ett lov. Jaja, nog pratat om lov och skola. Vad händer annars? Jag sitter och lyssnar på en massa bra musik, och tänkte proppa min ipod med massa nytt idag :) Jag har kommit fram till att jag älskar filmmusik, då man kan koppla vissa låtar till vissa scener i filmer eller serier. Därför är min spellista just nu fylld med en massa musik från sex and the city the movie :)
Men nu ska jag kila ner och titta på Modeveckan i New York. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0