Grattis världens bästa Nellie!

God kväll!
Jag vill börja att tillägna detta inlägg till mina going till lillasyster som fyller hela 1 år idag. Grattis Nelliepellie :)
Nu sitter jag här efter en lång torsdag och känner hur tröttheten kommer krypande. Jag borde ju verkligen hoppa i sängen nu, men jag är så sprallig samtidigt. Just nu känner jag mig så otroligt glad! Kom hem från skolan klockan nio efter att ha serverat mat på världens bästa skola (som vi för övrigt fruktar lite för att sluta från) med goaste klassen och möts av underbara människor här hemma som var här för att fira Nellies 1 års dag och fastnade genast vid middagsbordet. Just nu snurrar en massa saker i mitt huvud, och jag kände att jag bara va tvungen att skriva av mig lite. Det händer så mycket roligt nu, och jag vill egentligen bara stanna tiden och njuta! Men det ska jag verkligen gör nu. Carpe diem! Om en mindre än en månad ligger jag på beachen i Thailand, hur sjuk är inte den då? Jag längtar så jag håller på att spricka! Wiiie. Just det carpe diem var det :) Nej, nu ska jag ta mig själv till badrummet för att borsta tänder. Sov gott!
KÄRLEK
Ibland vill jag bara äta upp dig för att du är så go!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, va bra du är! Och vi går i grymmaste skolan, läääätt! C A R P E D I E M. Grattis Nellie-sötnos :)

2009-12-02 @ 13:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0