Blir jag verkligen 18?

Hej bloggeliblogg!
Nu sitter jag här helt slutkörd i huvudet efter denna dag. Det har varit en lång och händelserik dag. Framtidsmässa, inköp till vårt UF-företag, försök till plugg och en massa matlagning inför min middag imorgon. Sitter här och tänker på hur galet det är att jag faktiskt fyller arton år i övermorgon. Jag förstår det inte riktigt. Jag känner mig inte som arton år, och jag vet inte om jag vill göra det heller. Men, men nu ansluter jag i artonårsgänget iallafall. Någon måste ju vara sist med att fylla igen den lilla luckan, och det såg mina föräldrar så fint till att göra. Imorgon kommer bli en ganska fullspäckad dag igen, och förhoppningsvis en väldigt rolig dag/kväll/natt. Jag kan inte tänka mig ett bättre sätt att få fira in min födelsedag dansande tillsammans med mina underbara vänner! Så, tack frö att ni finns ♥
Nu ska jag sova effektivt. Good night and sleep tight everybody!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0