Fredagslycka

Hej hoe :)
Lite bad update de senaste dagarna, men det har inte hänt så mycket känner jag, utan det va nog mest skola, träning och plugg. Nu är det iallfall fredag och jag är väldigt helgglad :D
Kom precis hem från skolan/stan. Det blev en liten tur på stan efter skolan med Lina och Karolina. En klänning från top shop och ett rouge från make up store fick följa med mig hem :)
Just nu sitter jag och smuttar på mitt te med honung i för att bota min lilla hals som är lite krasslig för tillfället. Jag vägrar att bli sjuk, så nu blir det lite allt möjligt för att motverka förkylning.

Snart väntar middag, och sen bär det in till stan för en kvällsfika med mina kära vänner. Det blir en perfekt fredag :)
Ha en bra kväll allihopa, det tänkte jag ha.

Kärlek.


Kommentarer
Postat av: linnea

Olivia, jag saknar dig!

2009-02-20 @ 19:08:45
URL: http://lennea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0