Don't worry, be happy

Hej underbaringar!
Idag är en bra dag, en mycket bra dag! Jag är helt glad, hela jag. Fråga mig inte varför, allt bara flyter på :)
Åka spårvagn stod på dagens schema. Började klockan åtta, och slutade tio, grymt skönt :)
Sen bar det hem, för att vända, och sedan ner till stan för att träffa johanna, och sen karolina.
Det blev en vääldigt god lunchbuffé, och en härlig stund på condeco.
Tränat har jag också gjort idag, pulspass med malin. Hon är gryym :D
Ååh, sen blev jag så glad är jag kom hem, då min kära lilla broder hade lagat jättegod middag. Han kommer bli en grym kock :) Emelie ringde förut med, från Coldplay-konserten, jag vill såååå vara där nu, men jag fick känna lite på stämningen iallafall :) Nästa gång de kommer till sverige, då är vi där!
Nu blev det en liten mellanlandning framför datorn innan jag ska krypa ner i min goa säng. Sov nu så jättegott allihopa, det ska jag göra.
Puss /en glad oliv :)

Kommentarer
Postat av: Karrolur

Här kommer kommentaren :) härligt att du är glad, för som sagt; jag gillar optimister ;) puss på TÅN!

2008-09-21 @ 09:22:03
Postat av: Emma

Du är så fin :* snart ska vi ses.

2008-09-21 @ 16:04:53
URL: http://zoeega.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0