Friday it is

Shoo! :D
Ingen uppdatering igår, illa illa. Detta berodde på min dag, där det inte fanns någon som helst lucka för att blogga. Dagen började med en liten snabb tripp in till stan med mitt K, för att köpa vantar, klänning, byta linne och allt va det va :)

Sen bar det av till universeum för min del, för att träffa mina kussingar, moster och "morbror" som hade gått omkring och tagit kort på alla apor, hajar och allt va det va. Det va mysigt, alldeles för länge sen vi träffade de. Vi gick iväg hela gänget till jup's för att äta lunch, gott :) Sen, hem för att äta tårta och fira min mor i efterskott. Det blev god mat och myspys.
Vid sex va jag tvungen att lämna hemmet för att ta mig vidare till eskilsby! Party stod på kvällens schema.
Det blev en rolig, lite konstig, inte så lång kväll, men det va skoj :D
Nu ska jag göra ett ryck tänkte jag, det är fint väder ute idag :) Ha en underbar dag allihopa.
Kärlek!


Min lille goa Jakob.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0